kamu

entry KHAS : mr. EIM !!

12:57 AM


Assalamualaikum !
Nak hapdate before masuk tido..target nak tido awal malam neh sebab nak pegi sahur esok..tapi kena berjaga jugak sampai now..adesh...
Okeh...just nak inform...today is the day !yuhuu !!!hepi sangat neh..ehem..hepi sebab masih berkekalan sehingga kini..insyaAllah, akan terus berkekalan sampai syurga..Amin...
My encik chenta, nak dedicate samting untuk awak neh...
Ehem...
My dear mr. MIAMIR....I love You so much from the day we declare our relationship till now and insyaAllah infinity right !

Takpandai nak karang apa2 neh, tapi,nak bagi ucapan ikhlas untuk kamu...
Saya tau saya neh ego, keras kepala, taknak kalah, dan macam2 lagi perangai buruk yang saya selalu buat kan...

Bukan saya takmau berubah..tapi sekarang neh dah dalam proses perubahan..bukan untuk awak sorang saja saya berubah, tapi untuk KITA...saya tau, dengan perangai saya macam neh, kita susah nak pegi jauh kan ! tapi saya harapkan hubungan kita neh boleh pegi jauh lagi...alah..macam awak selalu harap tuh...kan3??
Awak mr. MIAMIR, TERIMA KASIH sebab selalu sabar dengan saya okeh..saya tau, kadang tuh hati awak sendiri pun tak terpujuk lagi, tapi dah fikir cara nak pujuk saya...saya tau tuh...mengada kan saya ! tapi awak tetap SABAR...dah tak terkira banyaknya pengorbanan awak bagi kat saya...terima kasih sayang..
Karang, saya balas balik okeh...kata orang, cinta perlukan pengorbanan dan awak sendiri dah korbankan diri awak untuk neh...tapi saya nak awak tau yang pengorbanan awak tak siasia...saya hargai sangat2 ! dan saya nak awak tau yang saya sayangkan awak 150juta kali !
Ehem...dah siap dedicate hmm.(puisi?karangan?pantun?)..ayat untuk awak...saya tak pandai nak bagi ayat jiwang neh..karang saya belajar dari sifu2 lain okeh...tunggu tau !

heart u so much mr.Eim !

500th days...


*okeh..yang terbaca tuh dan rasa nak muntah, sila muntah okeh...takda kesan pun kalau korang nak muntah..ayat tuh bukan tujukan untuk korang pun kan ! ahaks..okeh...gudnyte...



You Might Also Like

0 comments