challenge

day 4 : 10 things I want to say to one person

10:50 PM

Assalamualaikum w.b.t
Ari neh lambat sikit nak update challenge day 4 kan !
Saya tengah praktikal...balik hostel teros tido..tak larat nak bangun bagi update ini belog...
Ehehe...
Okeh..nak update challenge day 4 neh ....

10 things I want to say to one person...
Akceli, saya nak dedicate entry kali neh untuk chenta hati saya okeh...to my dearest sayang, baca entry ini okeh !

1. TERIMA KASIH kerana pilih saya ... saya tau ramai orang yang nak dekat kamu..almaklumla...tengah laku kan ! but, still wanna say tengkiu sebab pilih saya...saya kamu lebeh2...

2 . TERIMA KASIH sebab jadi kaunselor saya...bila saya susah hati, kamu sentiasa temankan saya kan ! bagi nasihat...bagi pendapat.. terima kasih untuk itu...saya sangat menghargainya....

3. TERIMA KASIH jugak sebab jadi dietition saya.... kamu selalu marah2 bila saya cakap nak makan something2 kan ! sebenarnya saya saja cakap..nak tengok respon kamu..tak sangka kamu jaga diet saya kan ! takot saya gemoxx ea???hehe...saya tau kamu tak kisah saya gemoxx kan ! tapi kamu risau saya kuat makan tapi kurang nak senam2..ehehe...terima kasih kamu !

4. TERIMA KASIH jugak sebab jadi kawan saya... bila saya perlukan kawan , kamu sentiasa ada..tak kira saya perlukan kamu untuk apa...kamu sentiasa ada..err..kecuali bila kamu dah tido...susah nak bangun kan ! ahaha...

5. TERIMA KASIH sekali lagi sebab jadi musuh saya...kamu musuh ketat saya tau ! setiap hari wajib gadoh dengan saya kan ! tak tau bila kita nak berenti...tapi saya suka macam tuh ! jadi musuh ketat saya sampai bila2 okeh....saya takda musuh ketat yang ‘jahat’ macam kamu lagi neh ....

6. TERIMA KASIH sebab jadi pak ustaz saya..kamu selalu care pasal 5 waktu saya kan ! terima kasih ea....saya tau kamu takot saya kena bakar sorang2 kat api neraka kan ! sebab tak semayang..ehehe..tengkiu sebab ingatkan saya tau ! jadi pak ustaz saya sampai bila2 okeh...suka bila kamu tanya pasal agama neh dengan saya...kamu caring sangat ! tengkiu !!!

7. THANK YOU sebab jadi ubat tido saya...setiap malam kamu mesti temankan saya tido kan ! walaupun dari telefon sahaja...ehehe....kamu mesti dodoikan saya setiap malam..baru saya boleh tido...saya dah biasa macam tuh...tak dengar suara kamu sebelum tido buatkan saya insomnia tau tak?! Ingat hari tuh??kamu tido awal, saya tak dapat tido sampai subuh...pastu, saja calling kamu awal pagi tuh, terus dapat tido kan ! terima kasih...saya jahat kan ! suka ganggu tido kamu..ehehe...

8. TERIMA KASIH sebab jadi pendengar saya...neh lagi best ! walau banyak mana saya membebel, kamu mesty dengar kan ! tak kirala benda yang saya cakap tuh penting atau tidak, kamu tetap dengar..agak2nya kamu boleh tahan sampai bila ea??harap sangat kamu tahan sampai bila2...ehehe...ingat tak sebelum exam praktikal saya aritu???alah, yang OSCE saya tuh...terima kasih tau sebab dengar saya praktis ayat2 killer saya tuh..kamu jadi ‘ibu’ dan jadi ‘pesakit’..terima kasih tau ! walaupun kamu tido bila saya buat pendidikan kesihatan tuh...kamu tetap temankan saya kan ! sayang kamu sangat2...

9. awak, TERIMA KASIH lagi tau ! walaupun kita selalu gadoh dan saya selalu merajuk, kamu tetap pujuk saya kan !especially biarpun saya yang salah sebenarnya....kamu tetap pujuk saya ! tapi lepas tuh kamu suh saya pujuk kamu balik kan ! padan muka saya ! ehehe..tapi saya sayang awak lebeh2 lagi tau !

10. adoyai...dah penat dah ucap terima kasih dekat kamu neh...ehehe...lastly, good luck tau ! saya tau kamu exam esok..dan saya tau otak kamu bijak..saya tak risau sangat..ehehe..tapi saya tetap doakan kamu tau ! thanks for everthing ya ! kamu yang terbaik yang saya pernah kenal ...lurve u always !!!

*this entry dedicate to MR MUHAMMAD IQBAL AMIR...

You Might Also Like

1 comments