challenge

day 3 : 10 things I HATE

10:09 AM


1. taksuka bangun awal - lumrah la kan...sapa yang taksuka tido??mesty semua nak tido lama2...(mungkinla...)so, saya tak suka bangun awal...terutama kalau keja shift pagi....seawal mungkin kena bangun ! taksuka !!

2. taksuka makan benda eksotik - sapa sini suka makan benda pelik2 macam ulat sagu???haaa...xsuka..xmau rasa..ops ! sori sapa yang suka makan benda2 eksotik okeh....teruskan memakan..jangan peduli ayat saya tuh...

3. taksuka baca buku - ney pun lumrah student jugak kan...especially student pra medic @ medic...buku tebal2..taktau nak baca apa pun...[ tapi student lain pun buku tebal jugak kan ! lumrah student]

4. taksuka orang yang tak tepati janji - mak aih ! pantang aku kalau orang tak tepati janji neh...oleh itu, tepati janji anda okeh..

5. taksuka dengar orang bising2 - neh pun saya pantang jugak..kalau rasa nak buat pertandingan hempas pintu almari tuh, bolehla suggest kat orang lain okeh..lagi satu, saya suka bising...tapi berpada- pada ok eh....

6. taksuka orang mengutuk aku - neh kalau aku dengar, sentap jugak kan ! oleh itu, kalau rasa nak mengutuk, mengumpat atau benda2 sewaktu dengannya, boleh pegi jauh2....takpayah nak kutuk depan2 ...but, tengkiu so much sebab kutuk saya..tak susah nak kumpul pahala kan ! dah boleh dapat free tuh...haha...

7. taksuka pakai baju ketat2 - sebab dah gemoxx...takbley nak pakai baju ketat2 lagi ...hehee..ala..taklah, saya suda tukar mode : pakai baju yang longgar sikit...bagi badan nafas banyak...ehehehe..

8. taksuka orang menggedix - neh pun pantang...kalau rasa nak menggedix tuh, bolehla pi jalan jauh2 naa...(loghat utara jap)...jangan menggedix depan saya...

9. taksuka kemas barang - neh pun ketidakgemaran jugak kan ! tak suka kemas barang yang bersepah....tapi menyepahkan barang tuh dah dapat 'master'...ehehehe...

10. taksuka bila dya tak call - neh yang last ! taksuka bila chenta hati tak call dalam sehari...at least, kena call before tido la...baru bley tido dengan nyaman....dush3....

p/s : kepada orang tuh, sila hormati hak dan privasi saya jugak seperti saya hormati hak anda...sya tak buat bising pun masa anda tido, so, sila buat benda yang sama...dah bangun tuh, jangan nak hempas semua barang...naseb saya takda sakit jantung tau...kalau x, dah lama 'jalan'... lain kali, cermin diri anda okeh. jangan ingat nak kutuk orang, tapi diri sendiri pun tak terjaga....--> iklan berbayar...



You Might Also Like

0 comments