kan saya dah cakap !

1:36 PM


ingat tak before ney saya cakap kami dah tukar haty???
ehehe...menggedik sikit...
ari ney balik awal dari praktikal sebab ada majlis forum kat kolej. so, tadi pacik drebar amik awal dari klinik desa tuh..pukul 12 lg dah amik dah...
pas tuh, pkul 1 petang tadi baru sampai kat hostel...
sampai kat lobi, terus naik p bilik...penatla katakan....
masuk bilik, simpan kunci, enset da jerit2 lagu "heartbeat"..
ouh...sayang saya call okeh !
memang tepat masa dya call..xsempat duduk lagi tuh !
dya macam tau2 saya da sampai bilik !
hebat kan dya !
tu sebab dya tau dan ada hati saya...
sebab tu dya tau bila saya sibuk n free tnpa bagitau  kat dya ...
ececeh...terharu dya call tadi..hilang suma penat duduk lama dalam bas tadi dengar suara dya...
*gedix! 
hmm..ok..dah  !
nak siap2 pegi dengar forum ney !
malam karang update lagi okeh !
tatatititutu~

You Might Also Like

0 comments