how i met him |:

11:28 PM


How i met him?
Sebenarnya dulu xpenah jumpa langsung...
Kitorang kapel sebelum jumpa ‘muka sama muka’
Iyala, da start kapel pun, masa dya dah start praktikal kapal kedua dya..
Mana ada sempat nak jumpa kan !
Then, lepas kitorang dah genap 9 bulan dalam PJJ(percintaan jarak jauh), baru kitorang jumpa face to face ...
Tapi story kitorang jumpa tu, entry lain okeh...
Mukabuku ney sebenarnya banyak berjasa dalam kisah cinta kitorang..
Iyala..dah pun kenal kat muka buku ney kan..kena jugak mention sikit...
Then, kitorang sebenarnya pun buat cinta ekspress....
Means, kitorang kenal x sampai sebulan, terus kapel...nampak macam terburu- buru kan ?
Mungkinla tu..tak pasty pulak kenapa boleh macam tu...ehehe..
2 minggu dya start praktikal, dya dah ajak kapel..mula- mula tu tekejut jugak la..
Orang yang kita baru kenal dah ajak kapel..tak ko tekejut beruk sana...
Mula ingat nak reject terus..iyala..takkanla nak pecaya orang cakap benda2 macam tu kan !
tapi memandangkan dia pun kat kapal kan, takot jugak ada menda buruk jadik kat dia, so saya terima...(amboi..caringnya!)
lagipun masa tuh sya perjalanan cinta saya dengan yang dulu tergantung masa tuh, so pemikiran pendek masa tuh buat ikut kata hati...
bermula pagi dya ajak kapel tu, kitorang declare as a couple tapi masa tu takda orang lain yang tau lagi la..yang tau pun masa tuh, BFF saya n mak..ehehe..(anak manja mak..suma kena repot)=)
oh ! ada lagik ! dya ajak kapel msa saya ada exam semester ! naseb lulus jugak paper tuh... maybe jugak sebab saya ada pembakar semangat baru masa tuh, saya dapat lulus ..(mengada kan ! tapi usaha dan doa dari keluarga n kawan pun penting jugak...)
lagi satu, saya terima dia bukan sebab cinta sebab masa tu manada rasa cinta lagi okeh ! sekarang saya setuju bila orang kata “cinta tu boleh dipupuk” ..buktinya, cinta tu masih kekal sampai sekarang..bersama lelaki yang memupuk cinta di haty saya..ehehe..
ok..gudnyte !
sumber : encik google


You Might Also Like

0 comments