"hati awak pada saya kan !"

9:46 PM


wah !
okeh...baru mula taip..kisah cinta kami...
dolu2, masa dia praktikal lagi, dia kuat tido..sangat susah bangun okeh !
pegila anta bom kat sebelah telinga dia, confirm dia tak hirau...
dya selalu mengadu penat keja kat kapal. dan saya selalu jadi pendengar yang 'setia'...
tapi, bila dia bangun, sangat besh !
iyala, dia boley siap bagi ayat2 jiwang lagi tu..sasterawan negara pun kena mengalah !
ahaha...ok..part tadi tu joke yah ! jangan amik haty..
okeh...
di suatu hari yang cerah, dia penah cakap jiwang2...

awak, haty awak ada pada saya kan !
dan haty awak pulak ada pada saya...
eh..kita tukar haty yea??
haahla...awak kena jaga baik2 haty saya okeh.
okeh awak...=)

okeh.tu story kami tukar 'haty'...
masa cakap tuh, jiwang bukan main !
and then, ada lagi...

"awak, terima kasih sebab tukar haty dengan saya yea.”
“okeh awak.”
“awak, awak tau tak?dulu saya tak macam ney.dulu saya kasar, kuat marah, dan kuat cemburu”
"ha??yeke??dah tu, sekarang macam mana pulak??”
"hmm...sekarang??saya dah tak kuat marah. dulu, saya selalu marah jugakla..entahla kenapa macam tu.”
"owh..lagi???”
"lagi? sekarang ney saya dah kira lembut dengan awak dah ney. sebelum ney, saya kasar sangat. tak penah layan pempuan baik macam ney.."
"ha??bia betol??
"betolla..tak caya p tanya dgn 'kawan baik' awak tu..tanya dia macam mana saya layan dia dulu...”
"okeh2...saya pecayala...ehehe...awak, sya rasa kita dah tertukar sifatla masa tukar aty dulu”
"ada pulak macam tu !”
“betolla ! baru saya faham something sekarang..awak tau, dulu saya tak macam ney jugak tau..dulu saya lembut, suka senyum kat orang lain, and tak penah marah 'kawan baik' awak tu.. sekarang ney saya rasa sya garang sangat kat awak kan ! kadang awak merajok pun saya buat derk je...kalo kita gadoh pulak, awak yang selalu mengalah biarpun terang2 tuh semua salah saya"
"haahla...hmmm...haty dan sifat saya dah ada kat awak rupanya..patotla saya heran saya tak kasar dah...ehehe...takpe...macam ney lagi bagus kan ! haty dan sifat awak dah ada dalam diri saya...saya tak risaula haty awak kena curik oleh pencurik lain lagi lepas ney..."
"ehehe.tengkiu awak ! saya sayang awak !”
“dan saya sayang awak lebih dari awak sayangkan saya”

*dya
*saya


You Might Also Like

0 comments