gambar kahwin dah siap !

8:14 PM

assalamualaikum semua.
alhamdulillah setelah 3 bulan  (dan lebih kot) asyik tertanya- tanya bila gambar kahwin nak siap, akhirnya awal bulan mac 2016 , album dan semua yang termasuk dalam pakej tu dah selamat sampai ke tangan saya.
ramai juga yang cakap ada baik dan tak baiknya kalau ambil kawan sendiri sebagai official photographer dan videographer. disini, saya cuma ceritakan pengalaman saya sendiri berurusan dengan official photographer saya yang mana beliau adalah kawan sekolah menengah dulu. maksudnya, saya kenallah dengan beliau sebab kitorang satu sekolah bermula tingkatan 1 sehingga tingkatan 5. cuma lain kelas lah kan. tapi sebab malas nak potpetpotpet panjang- panjang, saya nak letak gambar kahwin saya dalam blog saya ni haa.







 







 










masa yang nilah rasa sebak sangat . tiba- tiba lepas peluk mak air mata automatik jatuh sendiri. rindu mak








You Might Also Like

0 comments