hadiah terbaik saya |

9:56 PM


assalamualaikum..
ehem, agak lama tidak menghapdate dekat belog neh, well alasan paling common, takda masa..keh3..
okeh...since februari neh bulan kelahiran saya, seharusnya dapat hadiah dari orang yang tersayang kan ! 
saya pun dapat jugak okeh ! 
  
   1st, hadiah dari encik kapal,hadiah dya paling bermakna sebab dya bagi buku..well, buku bukan sebarang buku okeh ! tak semua orang minat baca pasal buku neh, especially pasal pelayaran, tapi saya dah dapat buku yang saya idam-idamkan dari dulu.,.thanks to you chenta..sangat-sangat terharu dapat buku neh..i love you ! saranghae ! aishiteru ! wo ai ni ! ehk, macam lagu 3 kata pulak...haha...
thanks sayang ! ((:


    2nd, saya dah dapat barang paling dinantikan since last year, tapi bukan dari boipren, well, tahun lalu saya ada tempah baju t-shirt grup PGK, tahun neh baru dapat..yeah ! happy okeh ! baju tuh pun bukan semua boleh dapat..hanya yang tau dapat tempah baju tuh..thanks to kak azie sebab lajulaju pos baju tuh since supplier hantar dekat akak terus..ilurveyou la !keh3..thanks so much to kak azie , kak nilam , kak azlyndawaty sebab tanpa dorang neh, baju tuh takkan wujud pun..bangga dapat pakai baju tuh hari neh..belum cuci da sarung bawak pegi jalan..hisk...


thanks kakak PGK !
   3rd pulak, saya dapat sijil lagi kali neh..okeh..saya neh jenis yang suka kumpul sijil di tahuntahun akhir..habit mungkin...kali neh dapat sijil sebab dapat lose weight..fulamak ! lose weight pun dapat sijil ! kah3...okeh, itu salah satu cara kolej saya hargai pelatih yang berjaya lose weight more to 2kg dalam sebulan..ada orang kata, lose sekilo dalam 10 hari pun susah...okeh..usaha lagi lepas neh..ahaks!  


makan buah !
4th, takda dah..ada 3 hadiah terbaik saya bagi tahun neh..well, thanks so much sapa yang bagi saya hadiah..keh3... hadiah terbaik bagi tahun terbaik..insyaAllah...((:

err,yang neh voucher bodyshop..siklan kejap..keh3...












You Might Also Like

1 comments