dia dah trauma..

1:03 AM


assalamualaikum !
hapdate lagik sekali..kali neh pasal birthday tahun lalu lagi.. memang banyak sangat cerita yang tak bagus keluar sebab sorang perempuan yang mengapi2kan kami..
macam neh ceritanya..tahun lalu kiranya 1st time encik boipren buat surprise birthday untuk saya walaupun kitorang duduk jauh..well, sangat terharu kalau imbas sekali lagi..keh3.. tak sangka encik boipren berpakat dengan my bff untuk celebrate birthday saya..well, setiap kali birthday kitorang, mesty aka nada surprise party..dah agak dah..haha...tapi malam tuh, saya dapat 2 kek okeh ! satu dari kawankawan, dan yang satu lagi, dari encik boipren..walaupun masa tuh jauh sangat, tapi still dya sanggup buat surprise tuh..sangat terkejut tau ! sampai sekarang pun masih tersenyum ingat benda tuh..tapi tahun neh takda surprise party sebab encik boipren trauma disebabkan seseorang !huh ! ingat balik cerita neh buat kurang pahala okeh ! tapi tetap mau cerita jugak ! haha...

mula2 cerita dya macam neh.. exrumate saya tikam dari belakang bila dya kutuk boipren saya dekat facebook..

sebab : encik boipren meset dengan bff saya yang tolong jayakan surprise tuh pasal ada orang yang berminat dekat bff saya tuh..kiranya boipren saya hanya jadi orang tengah.

Konflik : exrumate saya tak puas hati sebab dya sakap encik boipren saja mengurat bff saya tuh. Err, tapi masalahnya disini, bukan exrumate saya yang di meset oleh boipren..huh ! penyibuk ! bff saya yang berkenaan pulak keliru dengan status fb ex rumate saya..sebab yang melaluinya orang lain, tapi yang lain pulak xpuas hati..(bff tak cakap apa pun)
Lepas tuh bila semua kecoh dengan status exrumate tuh, dya terus gather kitorang dengan menggunakan nama bff yang paling matang untuk panggil saya..sedangkan bff yang matang tuh langsung tak tau apa pun.. mas tuhla dya sakap, bukan encik boipren yang dya kutuk, tapi kawan dya yang nun dekat tempat kelahiran dya..okeh fine saya terima..selepas beberapa bulan, when secret revealed, baru saya tau sebenarnya motif dya malam tuh memang kutuk boipren saya dan malam kejadian jugak, semua terkedu bila dya sakap macam tuh..sedangkan bff semua yang lain tau memang orang yang dya kutuk tuh boipren saya, tapi bagitau dekat saya orang yang dya kutuk tuh, kawan dya..

Well, bila semua tau pasal benda neh, saya marah sangat, rasa mau maki2 , tampar tuh perempuan..tapi saya masih ada iman..jadi hanya biarkan dya terima balasan setimpal...keh3..
Okehla..disebabkan kejadian tuh, encik boipren trauma mau buat surprise party lagi... sampai sekarang, boipren saya tak maafkan perempuan tuh...memang agak kejam, tapi apa yang perempuan tuh buat lagi kejam kan !
Okeh babai ! mata penat suda...
neh kek surprise saya tahun lepas... ((:


You Might Also Like

0 comments