dia

without YOU

6:54 PM

assalamualaikum !
wah ! habuk dah bertimbun neh ! okeh..memang sangat sibuk sepanjang 2- 3 minggu neh,,,
now baru dapat hapdate sedikit neh...sementara tunggu balik hostel malam neh..
okeh...now dah berseorangan lagik kan ! sangat sedih okeh... saya dengan encik chenta dah terpisah dek laut cina selatan..(tuh belum dya pegi belayar lagik tuh ! )
baru 5 jam ditinggalkan dah rasa macam takda semangat neh..now flight encik chenta baru take off from KK to KL...
uwaaa...officially dah otw balik semenanjung dah dya...
BERTABAHLA...tuh saja yang saya boleh cakap...kuatkan semangat sekarang neh...
seminggu neh dah biasa dengan dya...pegi kuar minum2 setiap petang...pegi joging..pegi main2...wah..banyak kenangan manis neh...now bila dya dah balik, rasa kosong sangat..encik MUHAMMAD IQBAL AMIR ! jangan tinggalkan saya kat sini please !!! rasa nak bagitau kat dya macam tuh...tapi takbley...dya sendiri ada tanggungjawab lain..so, takbley nak suruh dya temankan saya setiap masa..but CINTA memerlukan PENGORBANAN kan ! so, saya dan dya perlu berkorban untuk masa depan kitorang yang lebih baik !...
kesimpulannya, I CAN'T LIVE WITHOUT YOU BUT I'LL LIVE MY LIFE FOR YOU ..*(apa neh?)


already missing u dear !

You Might Also Like

0 comments