cara saya pujuk boipren saya yang merajuk tuh

11:50 PM


Assalamualaikum !
Dah mandi??dah makan??dah minum??owh..nak pegi tido ya??okeh..takpa..nak share sikti punya benda neh..
Korang , kalau la boypren /gelpren korang merajuk, korang buat apa??buat dunno??hmm..
Oukeh..semalam incik boipren merajuk dengan saya atas sebab2 yang tertentu la kan..so, saya yang tak berpengalaman neh nak pujukla buat kali PERTAMA...hadoi..teruk punya gelpren neh..
So, inisiatif saya ialah ??

1. pegi web, carik ayat2 jiwang kat GOOGLE..

2. copy ayat tuh kat enset..

3. hantar bertubi- tubi kat dya..(ehk, jangan hantar mesej yang sama okeh..so, copy banyak2 sikit ayat tuh)

Selepas buat semua tuh, encik chenta terus call saya oukeh...*saya tau dya terharu tapi tak mengaku...
Oukehla...cara ini sangatla ketinggalan zaman..tapi masih boleh praktikkan lagi kan ! lagipun, kalau takda yang lama, takda yang baru jugak kan ! maksud saya, hargai cara lama sebab tanpa cara lama neh takda cara baru nak pujuk boipren/gelpren... * motif dah lari dari tajuk..

TAPI  !
Kalau korang ada cara yang lagi comel dan fantastic, sila share dengan saya boleh??hehehe
Okeh..dah habes..

You Might Also Like

0 comments